2 December 2010

Hejs!
Sitter här med en kopp kaffe och en cigg! ^^ Gott!
Blir jobb inatt, gott med lite extra pengar! :)
Slutar imorgon bitti nångång och då ska jag hem och sova! ^^
Igår blev det att gå hem till Sarah och ta några öl med Sandra, Talli, Frida, Sarah och Snickers. :)
Blev ganska så mycke full och när vi kom hem blev det sängen.. :)
Talli gick upp vid 8 för att gå på möte och kom hem runt halv 1 och la sig och mös med mig! ^^
Var borta på Willys och köpte massa mat så nu är frysen och kylen fulla!
Imorgon blir det lugnt tror jag om det inte blir öl igen, vi får se! :)
Ska traska iväg till hemmakväll och köpa mina döskallar som inte finns någon annanstans än där nu innan jag börjar jobba.. -.-
Nej, vi hörs imorgon!
Puss!
jag och Sandra igår! :)
Talli ^^
Snickers :P
Sandra och Talli :)
Sarah och Snickers :)
Snickers, Sarah, jag och Talli :)
Sötsandra! :)
Jak er hezt!
Sarah och Snickers igen :)

Nu måste jag traska iväg till jobbet!
HÖRRY CÖRRY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0