15 December 2010

Godmorgon!
Trött som ett ägg och kom nästan precis hem! :)
Några gubbar från bredbandsbolaget kommer hit lite senare och måste nästan hålla mig vaken fram tills dess, och när de gått ska jag hoppa i säng och sova några timmar tills kl 3 typ då Talli kommer hem.
Vid 4 halv 5 ska vi åka med Camilla, Tindra och Theo till Överby och köpa lite julklappar oså sen åker vi hem och äter lite och kikar lite på tv fram tills att jag börjar jobba igen. ^^
Ska skriva på Januarischemat sen kanske så jag vet när jag ska jobba oså.
Hoppas bara jag får fler nätter nu, vilket jag tror eftersom jag inte går i skolan längre. :)
Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och en mugge och mysa ner mig i soffan framför ett avsnitt av Vänner! ^^
Puss!
Du är bäst&jag älskar dig! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0