15 December 2010

Hej igen!
Ska snart dra mig bort till jobbet! ^^
Somnade vid kvart över ett för då orkade jag inte vänta på gubben som skulle komma.
De sa att de skulle komma på fm nångång men han kom nästan kl 4.. :s
Då hade Talli precis kommit hem från jobbet så jag slapp resa mig ur sängen! ^^
Har bara legat och kollat Cartoon network, Disney Channel oså! :D Awesoome! ;)
Jag ska strax ut i köket och göra mig en mugge eller två som jag kan ta med till jobbet så jag inte är så jävla hungrig. :P
Imorgon ska jag även till tdl och dra ut en visdomstand..... Aaa duck!!
Efter det blir det att gå hem och sova nån timme, sen ska jag träffa Sandra och ta en kaffe och prata skit! :)
Sen kanske Camilla, jag och Talli åker till Överby och köper julklappar eftersom det inte blev nåt idag.. :)
Nej nu måste jag fixa smörgåsarna, tiden bara springer iväg!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0