10 December 2010

Godmorgon!
Har varit vaken sen halv 7 men kom hem från jobbet för typ en halvtimme sen.. :)
Jobbade över och var lite grinig för jag vart hungrig och trött, men nu när jag kommit hem och fått mer kaffe och träffat Talli blev allt bättre och jag är inte trött. :)
Camilla kommer vid 3 och hämtar mig och då åker vi till Vargön och hämtar barnen och sen hem till Camilla så de får äta och sen ska vi köra dem till Överby och lämna dem till Anette som ska passa dem tills imorgon. :)
Vid 6 ska jag och resten av personalen till Ronnum på julbord! Kul :)
Efter det blir det några öl med Camilla och sen ska jag hem och mysa med världens bästa! ^^
Nej, kaffe och nåt annat nu.
Puss!
Jag längtar till sommarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0