Sjuk.

Hejhej!
Sitter hemma hos Frida och är sjuk. -.-
Jobbigt värre kan jag lova!
Frida är också sjuk, tror att jag smittat ner henne. : (
Sitter seriöst och hostar röven av mig just nu. : (
Skiter i vilket just nu. : P

Gårdagen var trevlig, kom hem till Talli runt 10 eller nåt där Talli, David och Pontus var. : )
Efter en stund kom Jenny dit de jävla mongot. OGILLA henne eller!? xD HAHA, sååå körd i grus att det finns inte! : P

Frida och alla andra stack väl runt 2 eller nåt och jag stannade kvar och sov där.
Vaknade av att jag hostade och kunde inte somna om.
Gick väl upp runt halv 12 och låg och mös lite innan det blev en dusch. : )
Vid 2 stack jag till turken och köpte cigg och cola innan jag gick hem till Frida i regnet och nu sitter jag här medans hon sätter upp grejer på väggarna! : )
Ska nog sätta mig ute i vardagsrummet och ta mig en cigg snart, känner att jag är lite röksugen va. ; )
Jobb inatt även om jag är sjuk och sen hem och sova, blir ingen skola för mig asså.
Nej, vi hörs senare om inte imorgon efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0