Seg dag..

Hello!
Inget speciellt har hänt idag, gick upp, gjorde mig i ordning, mötte Frida och sen gick jag hem till Jenny oså blev det en tripp in till stan där vi köpte en pizza och dela på! Gott!!!!!!!
Gick tillbaka till Jenny och slappade tills mamma kom och hämtade mig! :-)
Nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting mer än att prata med Frida på msn :) ♥

Jobb imorgon då, den sög ju lite.. -.-
Juste, pratade med Maria på jobbet om cykeln jag kanske ska köpa så jag kanske får den på fredag! Wooohoo! ;-D
Nu jävlar kommer jag vara fräck och cykla runt på en gammal postcykel! höhö!

Nej, nu ska jag göra nåt tills Frida kommer och möter mig, goingen ska nana med mig inatt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0