Fortfarande sjuk.

Hej igen!
Vaknade för ca en timme sen och har typ nyss kommit ur badet.
Har sovit så jävla knaas nu, vaknade först vid 11 eller nåt av att Camilla ringde, sen somnade jag om igen till typ 1 eller nåt och somnade om igen till 3 då Camilla ringde igen för hon hade tråkigt, sen somnade jag om till halv 6 igen och då gick jag upp och hoppade i badet!
Jobbigt!!!
HAHA! Mattias ringde Camilla då hon pratade med mig så hon bad mig vänta i tfn medans hon kollade vad han ville och råkade göra nåt så alla 3 satt och prata med varandra. HAHA!
Ska snart göra mig i ordning och sen möta Frida oså ska vi väl hem till henne eller nåt som vi alltid gör. : P

Är ju fortfarande sjuk och Frida med antar jag. Så vi ska hem till Talli och kolla film med han, Pontus och David! : )
Heltrevligt : )
För vi kommer nog inte förstöra filmen/filmerna med våran hosta!? xD HAHAHA!
Hostar seriöst röven av mig. : ( *Börjar nästan böla!*
Okej, nej.. Riktigt så illa är det inte men ändå..

Sitter iaf här med en kopp kaffe och lyssnar på musik och har fruktansvärt ont i benet, armarna och halsen. Satan va allt gör ont idag! (n)
*Tycker synd om mig själv.*

Fridagumman hade fått för sig att köpa en flak idag också men eftersom att ingen annan ska dricka idag skiter hon i det och följer med mig till Talli ist. : )

Ååååh vad jag vill åka utomlands! : ( Har varit i tyskland som längst, inget att hurra för om jag får säga det själv. : P
Så nästa gång Camilla och Mattias åker så ska jag krypa ner i Mattias resväska och åka med, det har han lovat att jag ska få göra! : ) HOHO!
Okej, nej kanske inte men jag ska iaf med! : )

På fredag flyttar Camilla och Mattias in i Jennys gamla lägenhet och då ska vi alla hjälpa till och sen på kvällen är det jobb som gäller för mig.. Sen är jag ledig lördag&söndag! Wiiihoo! :-D

Tror detta är något av de längsta inlägget jag skrivit någonsin.. Iofs så handlar detta om absolut ingenting men det så fan gå asså!

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning så jag kan träffa Frida! : )


Saosin - Sleepers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0