6 Augusti 2010

Hello!
Gick upp ur sängen nyss, har legat där sen 7 imorses då jag kom hem från Sandra! :-)
Var lite drygt i slutet där tyckte jag men det fick gå. :-)
Inatt blir det jobb så jag ska ta och traska iväg till torpa och köpa bröd oså så jag har nåt att äta därborta.
Gillar inte brödet vi har här så..
Fortfarande sjuk men det kan ha väldigt mycket att göra med att jag inte ligger hemma utan är ute och springer runt istället! Men idag är det jobb och imorgon är jag ledig igen! :-D

Camilla&Mattias fick lägenheten på skolvägen! Yaaay!
Ganska komiskt att Jenny, Miccah, Hartand och Mattias pappas tjej har bott där innan så vi har ju varit där ett antal gånger innan! :-D
Jaa, jag sitter här med en kaffe och vill bara lägga mig i sängen och försöka sova, bara ta det lugnt alltså men det går ju inte, nu har jag varit ledig lääänge och varit sjuk på det så jag har varit borta från jobbet länge, vilket suger! (n)
Men jag har ju haft så äckligt kul den senaste veckan! ;o :-D Det finns inte! :-D
Nu ska jag ta och göra nån mat, har inte ätit på 2 dagar nu. Vi hörs!



En Frida! :-)


En Nicklas :-)


En Sandra och en Martin :-)


En Frida och en jag! :-) ♥


En Nicklas, en Pontus och därbakom har vi en Erik och en Taliban! :-)


Pontus! :-)


Nicklas och Lants eller nåt.. :-)


Och sista bilden blir på Taliban. :-)


Kommentarer
namn? Anonym

Nice!

Jag säger bara, en man är ingen man om han inte kan gå i klackskor! ;) <3

2010-08-07 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0