6 Augusti 2010

Helloo igen!
Kom precis hem från torpa, köpte mig en panpizza, cigg, bröd och cola..
Så nu sitter jag här och äter på panpizzan och mår allmänt dåligt! (n)
Känner mig inte alls frisk men jobba ska jag fan göra, ska börja traska dit om ca en timme..
Ska snart ta en kopp kaffe för att bli lite "pigg" och sen dra till jobbet!
Känns som om jag ska spy snart eftersom att jag äter, vilket jag aldrig gör längre, men jag ska allt tvinga i mig den. ;-)

Okej, jag lyckades inte.. -.-
Jag ska allt börja äta upp mig nu så jag går upp i vikt istället för ner.. :p HAHA!
Nej, nu ska jag ta och dricka upp kaffet och ta det lugnt en halvtimme innan jag drar till jobbet! :-)
Vi hörs senare eller imorgon! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0