4 Augusti 2010

Helloo!
Sitter hemma hos Jenny och håller henne sällskap medans hon städar.. :p HAHA!
Snart blir det att springa bort till Castello och köpa pizza, såfort Dojjan kommer! :-)
Ska fan försöka trycka i mig hela barnpizzan idag eftersom att jag äter så jävla dåligt nuförtiden.. (n)
Ja, vaknade vid 1 när Camilla ringde oså pratade vi väl i ca en timme eller nåt, jag vet inte rikigt, var nyvaken så jag har knappt nåt minne.. :p HAHA!
Senare idag blir det nog till att träffa Frida! Ska bli kul! :-D
Nejnej, nu sitter jag och byter musik istället för att blogga så jag tror jag skiter i att skriva mer.. förutom att gårdagen var skitkul! :-D
HAHA jaa, nu ska jag dricka upp min cola och vänta på bättre tider! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0