31 Augusti 2010

Helloo!
Sitter i sängen, fortfarande sjuk.
Frida sitter bevid mig och smetar in kräm i ansiktet. Gott!
Film hos Talli senare, Frida ska väl vara här och dega framför en film helt själv..
D.v.s om hon inte vill med bort men det tvivlar jag på.. : P

Ska iaf bort till torpa en sväng och köpa cigg och nåt gott! : )
Frida drar jag med mig så jag slipper gå själv. : P
Imorgon blir det vårdcentralen för att se vad det är som är fel på mig.
Haft hosta i 4 veckor nu, varit förkyld i 2.. Inte okej..

Sitter här och sjunger med Frida till Breaking Benjamin - Until the end..
Vi är typ asawesome! ; )
Tror det blir en kopp te och en cigg snart!
Tur är det iaf att hostan minskat, men det är inte mycket. Får fortfarande hostatattacker.. : (

Skola imorgon kanske, får se hur det är med förkylningen oså..
Nej, nu ska jag dra med Frida ut på balkongen och ta en cigg!
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0