30 Augusti 2010

Hejsan!
Bloggar inte alls längre, har inte varit hemma.. Då jag har varit det har det bara varit att duscha och sen dra ut igen! : P

Dianagumman fick en liten dotter igår, massa grattis till henne! : ) AS SÖT med för den delen! :-D ♥

Camilla ringde vid 12 och frågade om jag ville med till Siba och köpa lite grejer till deras nya lägenhet, så det var bara för mig att dra på mig kläderna och traska ut : )
Gårdagen har varit heeeelt okej! Satte inte foten utanför Tallis lägenhet, låg typ mest i hans säng då jag gick upp var de för att ta en cigg på balkongen eller för att gå på toa. : P
Somnade ju endel gånger i soffan också, pratade i sömnen som en hezt också antagligen.. JOBBIGT!

Fick köpt mig 3 par boxertrosor, en kaffe och lite andra grejer. : )
Nu ska jag ta och hoppa i ett varmt bad och ta en kopp te så jag kanske kan bli frisk nångång. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0