23 Augusti 2010

Goooodmorgon!
Har iofs varit vaken sen 6 men kom hem för inte alls längesen från jobbet!
Sitter just nu och äter en mugge och dricker ett glas mjölk, UFF va inte gott med mjölk.. -.- xD
Ska snart sova några timmar, ska antagligen till Överby med Frida idag men det är inte helt säkert än, vi får se : )
Fick sluta kvart i 8 förut men stannade till typ 8 för jag stog och pratade med Camilla om allt och ingenting som även bytte av mig ! :-)
Mer vet jag inte om vad som händer idag..
Skolan börjar imorgon, suger liiiiiite bara.. (n)
Att jobba nätter och sen traska iväg till skolan på morgonen kommer nog fan ta dö på mig. (n)
Det enda positiva är att träffa Sabina igen! ( : ♥
Nej, äta upp muggen och sen borsta gaddarna och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0