23 Augusti 2010

Hej igen!
Vaknade för typ en timme sen och har bara legat framför datorn sen dess..
Ska snart börja göra mig i ordning och sen åka med Frida till siba eller in till stan, vi vet inte riktigt än.
Efter att vi åkt till nåt av dem ska jag träffa Talli! ^^ hihi!
Vet inte riktigt vad vi hittar på men film fövånar mig inte! :p HAHA! ; )


Sitter iaf inne på rummet och lyssnar på musik, dricker en kopp kaffe och hostar röven av mig, inte OK! (n)
Längtar som en toka tills imorgon också, får träffa Sabina igen! HIHI! ^^
Men skolan längtar jag inte så jävla mycket till asså.. Har ju inte fått mitt sommarlov än.. xD HAHA! FAIL PÅ MIG!

Nej, nu ska jag börja göra mig i ordning! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0