21 Augusti 2010

Helloo..
Kom hem för inte alls längesen..
Det blev några öl igår, kul! : D
Var hos Frida och tog några i början, sen ringde vi Pontus och Talli och dom oså kom dom och mötte oss vid Johns oså gick vi upp till nån som kallas Silver och fortsatte dricka. Efter nån/några timmar gick vi vidare in till stan hem till Tony, ganska segt men de fick gå.
Vid 3 drog jag hem till Talli och drog med han till Shell och köpte cigg och sen gick vi hem till han igen! ^^
Somnade väl vid 7 imorses och vaknade vid 2. Satt och myste i soffan och sen kom Niklas "döden" dit men stack typ lika fort..
Vid 4 drog jag iväg ett sms till pappa så kom han och hämtade mig och nu sitter jag här..
Ska ta och äta nåt nu tänkte jag. Uppdaterar senare igen tror jag! : )

Kommentarer
namn? - JenU

Haha kul att ta kort på folk som sover ^^

2010-08-21 @ 23:46:19
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0