2 Augusti 2010

Helloo!! :-)
Sitter i vardagsrummet och börjar bli sjuk.. -.-
Ont i halsen, huvudet och kroppen..
Fått i mig en glassbulle och en panpizza på 3 dagar.. Inte OK! (n)
Vaknade helt kallsvettig imorses också, OGILLA!
Var inne i stan med Camilla nyss och fixade mig en såndär internetbank och sen stack vi ner till Princess och köpte oss glassbullar och varsin Macchiato! Mummms! :-D Höhöh!
JObbade bara 3,5 timmar igår och sen orkade jag inte mer så mamma fick komma och hämta mig..
Jobbar imorgon natt också men jag vet inte om jag fortfarande är sjuk då.. Eller aa det är jag säkert för jag börjar bli det nu så i värsta fall får jag väl ringa henne imorgon bitti och säga att jag är sjuk..
Åååh detta suger! (n)
Yeye, nu ska jag hämta en filt och sätta på en film, jag fryser ihjäl! ;o
Dom kan inte höra musiken! ♫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0