18 Augusti 2010

HOHO!
Blir inte alls mycket bloggande för min del, är aldrig hemma längre, då jag är det duschar jag oså och sen drar jag igen.. :p
Sov hemma hos Talli inatt iaf sen vid halv 3 skulle han in till stan så jag drog till Seniors och hälsade på Frida och fick en glass oså! :-)     Hääärligt jobb hon har! :-)

Gick väl hem efter en timme och har siuttit här sen jag kom hem.. :-) 
Inatt blir det jobb och sen hem och soooooova!!!!! höhöhö!
Har iaf precis satt på kaffe så det blir väl att sätta sig ute på balkongen och ta en cigg på kaffet! : )
Senare blir det bort till seniors igen och träffa Frida en schweeeeng och sen får vi se vad som händer och fötter : )
Nu ska jag iaf lunka ut i köket och hämta kaffet och bara dega! : )


Saosin - It's so simple



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0