13 Augusti 2010

Helloo!
Fredagen den 13 idag då, oooh scaaary!!! ;o

Igår blev det massa öl med Frida, Nikke, Pontus, Ibbe och Erika! :-)
Var hemma hos Frida och drack fram tills 11 nångång och sen satte vi oss på en parkbänk utanför och tog en öl, sen gick Nikke in för han skulle äta men han tog ut bröd, ost och smör och satte sig och åt på marken ist.. :p
Efter att han och Pontus hade ätit gick vi hem till Nappe och satt i sängen typ, tråkigt men det fick gå.. :p
Eftersom att det inte alls var kul hos Nappe så gick Pontus hem till sig och Fridaälskling sov hos mig! :-)
Jag och Frida satte oss och åt nattmat och sen satte vi oss på balkongen och snacka massa skit! ;-)
Frida ligger fortfarande bakom mig och sover och jag funderar på att joina henne.. :p HAHA!
Ikväll blir det nog öl igen och folket orkar, vilket jag tror! :-D

Sitter iallafall här med halsont, vilket jag har haft i snart 2 veckor, så knarkar halstabletter gör jag nu! :p :-) GOTT!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och dricka massa vatten och sen försöka sova en stund till! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0