10 Augusti 2010

Helloo...
Har precis myst ner mig i sängen och ska alldeles strax stänga av datorn och nana! :-)
Imorgon blir det film hos Jocke och sen vet jag inte. :-)
Kanske ska träffa Frida innan jag drar in till stan men vad vi hittar på återstår fortfarande att se. :p :-)

Att stänga av datorn nu vore ju väldigt fel med tanke på att jag faktiskt inte är trött.. -.- :p
Boooorde sätta på en film, fast jag tvivlar på att jag blir trött av den, meeeen man kan ju alltid hoppas!

Sen måste jag ju bara säga att denna veckan som varit, har varit den roligaste på år och dagar, jag har nog fan aldrig haft så kul! :-D :-)
Nu är klockan prick 04.27 och jag måste stänga av för att orka upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0