20 april - 2010

Hej!
Kom hem för ett tag sen från Sandra, har varit där och snackat massa skit och druckit kaffe! :-)
Helt okej, och superkul har vi haft! :-D
Ska träffa henne imorgon igen antagligen, vad vi hittar på återstår att se. :-)
Förhoppningsvis blir det fint väder så vi kan traska ut! :-D
Har döpt Sandras tjejkatt till Olle! Hon passar fan till det! :-D (yy)
Menmen, nu ligger jag här med datorn i knät och lyssnar på musik och tänkte skutta in i Robins rum för att kolla TV. Kan ju inte göra det i mitt rum för TV fuckkar.. -.- Inte OK! (n)
Finns inte så mycket att göra här hemma.. -.-
Men bada ska jag göra sen också, fast senare! :-)
Imorgon ska jag försöka komma upp till skolan iaf och plugga massor!
Känner att det inte är så bra när jag ligger och fetar mig hemma i sängen hela dagarna istället för att går till skolan.. :p (n)
Menmen, nu ska jag kolla runt lite på internet och sen hoppa i badet och sen kolla lite TV!
PUSS! :*


Katterna var rätt söta som ville ligga i mitt knä! :-D


Olle har ett ekorreansikte!! :-D
Fruktansvärt gulligt! :-D
Hon är så fruktansvärt söt och jag hoppas fan att Sandra behåller henne! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0