Jag har tråkigt! (n)

100 frågor!

1. Ditt namn?
Sara Savefors

2. Ålder? 18

3. Vart bor du?  Vänersborg

4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa och Robin

5. Husdjur? En kattjävel.

6. Färg på ditt hus? Bor i lägenhet ;-)

7. När är du född? 23 December 1991

8. Klass? Hp2

9. Vilket år tar/tog du studenten? 2011 :p

10. Något jobb? Nej.

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? 13.11 ;-)

12. När ska du sova? Senare.

13. Duschat idag? HAHA, klockan var ungefär 1 inatt när jag badade så ja! ;-)

14. Kramat någon idag? Ja :)

15. Pussat någon idag? Jaha då! Mina älskade systerbarn! :-D

16. Vad har du ätit idag? Marängswish och en smörgås. :)

17. Dagens klädsel? Jeans, bh, trosor, linne, strumpor och en tröja :)

18. Dagens smink? Mascara.

19. Dagens sötnos? Tindra&Theo! :) ♥

20. Dagens roligaste? Kalaset! :)

 

VEM

21. Har du många vänner? Inte så jättemånga, men de jag har är de jag kan lita på!

22. Hur många har du kysst? Jag räknar inte.

23. Vem kramade du senast? Tindra! :) ♥

24. Hur många har du haft sex med? Min ensak.

25. Hur många har varit otrogen mot dig? HAHA ingen! :-D

27. Har du pojk-/flickvän? Nej (-:

28. Vem pratade du med i telefon senast? Andreas.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Frida - "Orkar inte. Tjötar med Sarah och ska snart hem :)"

 

BÄSTA

31. Film? Jag vet inte, men jag gillar verkligen Män som hatar kvinnor och de två efter! :-D

32. Låt? Ja, just nu är det Raised Fist - Friends and Traitors, jag vill inte! :p

33. Mat? Tacos, pizza, McD, potatis&kött, pannkakor.

34. Dryck? Öl eller cola.

35. Färg? Svart, vit, röd och grå!

37. Stad? Vänersborg eller nåt.

38. Land? Sverige..

39. Ämne i skolan? Bransch och produktkunskap eller nåt.

40. Människa? Oj. Ska jag välja en eller!?

 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? -.-

42. Personen du kysste? Jag vet inte.

43. Gången du spydde? Det var lägesen!

44. Gången du grät? Nångång för 1 eller 2 veckor sedan.

45. Pizzan du åt? Två veckor sen kanske?

46. Gången du var i Göteborg? Ett par veckor sen.

47. Gången du var i Stockholm? Aldrig.

48. Gången du var full? En eller två veckor sen. :)

49. Gången du var hög? 17 september- 09 /-:

 

ANTAL

70. Personer du älskar? De som står min nära ♥

71. Personer du hatar? Ingen, hata är ett starkt ord!

72. Pojk-/flickvänner du haft? Ingen :)

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 3 tror jag.

74. Glassar du ätit på en dag? Många :-D

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga tror jag.

76. Gånger du haft minnesluckor? Inte så många.

77. Gånger du varit full? Jag håller inte ränkningen! xD

78. Personer du saknar just nu? Två vad jag kan komma på. :-( ♥

79. Gånger ditt hjärta brustit? 1

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Personen jag saknar mest.. ♥

81. Ska du träffa imorgon? Camilla och Tindra och alla Tindras kompisar! :p

82. Sjöng du senast för? Camilla eller Robin eller nån..

83. Hade du senast en msn-konversation med? Jocke med kniven. :p

84. Spelade du tvspel med senast? Michael tror jag, på Guitar hero. :p

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Personen jag saknar mest! ♥

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? HAHA, rolig fråga! :-D

87. Förtjänar att dö? Ingen. :s

88. Är söt? Finns många som är söta! :)

89. Vill du sova jämte inatt? Personen jag saknar mest! ♥♥

 

VAD:

90. Gör dig glad? Mycket :)

91. Gör dig ledsen? Mycket där med..

92. Vill du helst göra nu? Hitta på nåt.

93. Önskar du att du slapp göra? Sitta här!

94. Vill du ha nu? Sommar, öl, pengar och massor mer!

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Systemkamera och pengar!

96. Längtar du till? Sommarlovet (-: 

97. Tycker du om dina betyg? HAHA nej! xD

98. Ångrar du i ditt liv? Inte så mycket. Men en väldigt speciell grej. :-(

99. Är det bästa som hänt dig? Mycket!

100. Hur mycket är klockan? 22:30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0