Hemma från skolan!

Hejhej!
Kom hem typ nyss och har dratt på mig mina mjukisbraller och fyfaan va gottit! :-D
Det har varit en heltrevlig dag i skolan idag! :D
Först kom Frida och höll mig lite sällskap och en liten stund efter det kom Diana och Emil! :)
Satt och tjötade oså, det har alltså varit en trevlig dag! :)
Stängde kl 2 då vi städade oså sen stannade vi kvar i skolan tills typ 3 och sen stack jag till torpa och köpte mig en cola och nu är jag hemma och ska feta mig på chips och dricka till en film! :-D
Ja, det var väl de jag hade att skriva just nu! :p
Puss!

Kommentarer
namn? - Savefors

Haha medans du fetar dej med chips så bränner jag fett ^^

2010-04-28 @ 15:38:45
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0