9 april - 2010

God morgon!
Eller aa god dag eller? :p
Klockan är 14.40 och jag vaknade för 10 minuter sen.. :-/
Sitter iaf här med en kopp kaffe och funderar på att sätta på några avsnitt av The O.C...
Nööööörd men fan jag fastnade för det igår.. xD
Igår åkte jag iaf hem från Sofia vid 11 då pappa kom och hämtade mig oså det första jag gjorde var att hälla upp en kopp kaffe eftersom att jag inte fått kaffe sen klockan 7 eller nåt samma dag som jag passade Theo..
Men fyy i fitta va gott det var med kaffe iaf! :-D HAHA!
Nejnej, nu ska jag lägga mig och kolla the O.C!
PUSS! :*


Jag gillar att le! :-D

How can I move on when I've been in love with you..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0