7 april - 2010

Hej!
Sitter hemma hos Camilla nu och har precis lagt Theo så nu sover han gott! :-)
Kom hem till Sofia vid 11 igår och satt och tjöta med henne tills klockan var runt halv 4 på natten och sen stenslockna vi båda två! :p
Camilla ringde vid halv 9 eller nåt och Mattias vid fem i 9 och väckte mig.
Så jag tog på mig kläderna, borstade tänderna och gick hit. :-)
Så jag och Theo har varit inne i Tindras rum och lekt massor och sen åt vi oså :-)
Han vaknar väl om nån timme så nu ska jag bara hitta nåt som kan underhålla mig tills han vaknar! :-D HAHA!
Senare idag kanske jag och Frida drar till Göteborg för att se SFX spela på Sticky Fingers! :-D
Blir nog hur kul som helst om vi tar oss dit, vilket inte är säkert än för man ska ha pengarna till det också! :p
Menmen, uppdaterar senare när jag kommit hem! :-)
PUSS! :*

Moster älskar dig! <3

 

Jag saknar dig så det gör ont!

Älskade du, kom tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0