7 april - 2010

Hejhej! :)
Sitter hos Sofia och nördar mig med henne vid varsin dator och funderar på att lägga mig och nana snart..
Känner att jag börjar bli trött.. :p
Dagen idag har varit superbra! :-D
Var först barnvakt tills 3 då Camilla kom hem och sen stannade jag med henne och vi tog en promenad till fyrkanten och köpte godis oså och sen körde hon hem mig och Sofia till mig så jag fick duscha. :-D
Sen körde pappa oss först till torpa så jag fick köpt cigaretter och sen vidare till Sofias mamma så hon fick hämtat systemkameran oså sen körde han oss hem till Sofia i Vargön. :)
Så jag nanar med henne här inatt igen. (-:
Dagen idag har varit super trevlig iaf, så nu funderar jag på att sklänga mig i sängen och nana!
Vi hörs imorgon.
PUSS! :*


Jag saknar dig så det gör ont!
Älskade du, kom tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0