6 april - 2010

Hej igen!
Camilla ringde för en stund sen och frågade om jag kunde vara barnvakt åt lille Theo imorgon eftersom att Camilla sk ajobba och mattias ska ta med Tindra till Orust oså.. :)
Så jag ska hem till Sofia och nana där inatt och gå hem till Camilla vid 9 imorgon bitti! :)
Får ju även träffa Sofia idag så det är ju ett plus det! :)
Jag ska passa Theo från 9 till 1-2 då Camilla kommer hem! :)
Ska bli så kul så! :-D
Anywaaay, sitter här med en kopp kaffe och vet inte vad jag ska göra, pappa kommer inte hem försen vid 9 ikväll eftersom han spelar golf på tisdagar och torsdagar så jag får be han köra mig då. :)
Menmen, nu ska jag kolla hImym tills nåt roligare händer.
PUSS! :*


Denna skrutten ska jag passa imorgon! (-: <3

Jag saknar dig så det gör ont!
Älskade du, kom tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0