5 april - 2010 natt!

God natt på er!
Seg dag har det varit idag.
Absolut ingenting har hänt..
Var borta på torpa förut med Röööövbin och köpte popcorn och cola..
Hemvägen vart väldigt rolig iofs då låret började fuckka sig på mig och magen krampa, men kul va det.. även om det gjorde ont.. :-D
När vi kom hem gjorde vi inte ett skit, Rööövbin gick ganska fort som han kom hem och jag låg i sängen och kollade hImym :-D
Vid tjugo i 10 fick jag med Rööövbin bort till torpa igen och köpte mig en powerking och nån liten godissak jag inte vet vad den heter.. :p
Har inte kollat tv på länge heller, det är några veckor sen jag gjorde det.. Kände för att göra det för en stund sen men då ska kabeln jävlas med mig och brusa oså och sen blir hela bilden blå..
Sen skulle jag tända för att kolla om det va nåt jag kunde fixa, nej då ska lampan pajja! (n)
Inte min kväll/natt detta.. -.-
Naae, Jocke får underhålla mig tills jag blir trött! :-D

Vi hörs imorgon! :-)
PUSS! :*


Jag saknar dig så det gör ont!
Älskade du, kom tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0