4 april - 2010

Hellou!
Ligger här i sängen med en kopp kaffe och ska nog snart bort till torpa och köpa nåt, men vad vet jag inte, är jävligt sugen på nåt så jag får typ traska bort dit snart känner jag. :)
Dagen igår var väldigt trevlig, den spenderades med Camilla, Tindra och Theo! :)
När vi hade lagt Tindra och Theo tog vi och delade på 2 öl och en cider och satt och tjöta om allt och ingenting.
Gottit! :)
Tindra kunde inte sova först så Camilla gjorde en knäckemacka till henne och sen gick hon in och la Theo och jag satt med en jättesöt Tindra i knät och bara myste! :) Det gillas :-D
Åkte hem vid halv 12 och gjorde ingenting..
Menmen, nu ska jag nog göra mig i ordning och sen traska bort till torpa.
PUSS! :*

Jag saknar dig så det gör ont!
Älskade du, kom tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0