27 april - 2010

Hej igen!
Kom hem för ett tag sen från skolan oså.
Står i cafeterian denna veckan och det är inte kul någonstans! (nn)
Trodde först att det skulle vara det men man blir så himla rastlös när alla är på lektion och inte köper nåt för oftast har man redan gjort i ordning oså så det inte finns nåt kvar att göra. :p
Tråkigt har det varit men kul vissa stunder! :)
Det var även första gången jag stog idag. HAHA!
Skulle egentligen stått redan i ettan men jag har vägrat så.. :s
Inser ju nu, ett år senare att det inte alls är farligt att stå där! HAHA!
Jag har fått två blåmärken på vänstra underarmen för jag grejat med stolarna i cafeterian också, jag har ingen aning om huuuur jag gjort men jag har lyckats iallafall! :p
Iallafall så ligger jag i sängen nu, ombytt till mjukisbraller och ett linne under täcket och fetar mig på cola!
Heeeeeelt OK! :-D
Nej nu ska jag spela lite fia med knuff! :-D
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0