26 april - 2010

Hej igen!
Ligger fortfarande här med en jobbig huvudvärk och magen har börjat krångla med mig med.. -.-
Inte så rockit men föhoppningsvis går det snart över.
Har inte fått i mig mat än så jag kan tro att det är därför jag har ont i magen.. :p
Huvudet har jag säkert ont i för att jag sovit för länge. -.-
Huvudet börjar ge sig nu så nu är det bara magen också! :) Hihi. :p
Men jag funderar starkt på att gå upp och ta på mig rena kläder som mamma precis kom in hit med och sen ta en kopp kaffe och sen ut och röka.. :p
Kanske även ta mig nåt att äta? :-) Nåt jag borde iaf för man ser verkligen hur smal jag är, det är nästan att man ser mina revben och då är det illa!
Inte OK! :p
Vi hörs nog senare!
Puss!


Fuck. -.-
I hope you had the time of your life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0