25 april - 2010

Hejhej!
Ligger här i sängen och dricker en god kopp kaffe! :)
Ska snart ut och ta disken så den är borta när mamma och pappa kommer hem och efter det ska jag hoppa i ett gott bad! :-)
Igår var en heltrevlig dag som spenderades hos Sandra med henne, Mogge, Eddie, Frida, Anders, Andreas, Jennie, Stina, Niclas, Stefan och Christian! :)
Blev lite för full tror jag men jag gjorde inte bort mig iaf! :-D
Har precis fått lite mat i magen nu och det behövdes!
Va nära på att spy upp allt vatten jag hade druckit på morgonen så lite mat hjälpte allt! :-)
Men nu ska jag kolla om man kan göra nåt med designen..
Puss! :*

I really don't respect you or the words you're speaking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0