24 april - 2010

Hej!
Seeeg dag har det varit idag!
Var lite full igår.. kanske lite för full.. :p
Så jag har bara legat i sängen och sovit..
Fuktansvärt gott att jag inte varit bakfull på snart 5 år! :-D (yy)
Vaknade vid 9 och var tvungen att hämta nåt att dricka, vaknade ju full också så jag hittade inte min cola. :-/
Vaknade vid 11 igen och hittade colan i vardagsrummet. UPPDRUCKEN! (nn)
Känns ju rätt jävligt när cola är så jävla gott! :p
Men jag funderar på att gå till torpa och köpa mig en eftersom att Robin inte gjorde det! ;o (nn)
Jag hade iaf en jätterolig kväll igår, iaf vad jag kommer ihåg. :p
PUSS! :*


Jag älskar dig så fruktansvärt mycket!
Mosters pojk! :* ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0