23 april - 2010

Godmorgon på er!
Har varit vaken sen kvart i 6 då Theo vaknade och Mattias körde Camilla till jobbet..
Inte alls trött nu men det kommer väl. :p
Mattias, Tindra, Theo och Mattias mamma har åkt nu och jag är kvar här med Vimsa.. :p
Anette kommer hit och lämnar Theo vid 10 och då ska jag busa lite med han! :-)
Han kommer antagligen att vara jättetrött när han kommer hem så Mattias sa att jag skulle göra i ordning välling till han och lägga honom typ när han kommit hem.
Yeye, fick höra igår att jag skriver "menmen" väldigt ofta när jag bloggar så jag kollade upp det och gör det nästan heeeela tiden! xD HAHA!
Ska fan sluta med det nu bara för det! :p
Men nu ska jag ta och göra mig en smörgås och hämta mitt kaffe och sätta mig vid TV:n och kolla om det är nåt bra! :-)
PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0