2 april - 2010

Hejhej!
Kom hem för ungefär 2 timmar sen från Frida.
Råkade somna där när vi kom hem från Backstage.. HAHA! :D
Dagen igår var jävligt rolig, satt och drack med bandet som spelade, kommer inte riktigt ihåg om de va bra eller inte men jag tror de. :p HAHA!
Riktigt trevliga pojkar! :-D
Sen fanns det ju andra som inte var sådär jätteroliga men de fick gå. :p
Idag blir det iallafall att träffa Diana, vad vi hittar på återstår ju att se. :)
Jaja, jag har inget mer att skriva faktiskt.. :s
PUSS! :*

Såhär glad vart jag igår! :-D
För det är tur att jag inte har stort leende eller!? :-D

Jag saknar dig så det gör ont!
Älskade du, kom tillbaka. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0