18 april - 2010

God morgon!
Klockan är fem i halv 10 och jag är vaken.. Inte alls vanligt men har man en liten ettåring här så blir det väl så att man vaknar tidigt. :p
Har varit vaken sen 7 ungefär då jag vaknade av att jag trodde Theo hade ramlat ur sängen, men han var hos pappa och är lite smått rädd för honom när inte jag, mamma eller Camilla är i närheten.. :p
Menmen, vi var precis och lämnade honom för mamma börjar bli magsjuk och vi ville inte att han skulle smittas..
Annars har allting gått bra! :)
Menmen, idag vet jag inte vad som händer och fötter, ska nog bara ta det lugnt oså.. :)
Nej, nu ska jag ta och koka en kopp kaffe! :)
PUSS! :*


Moster älskar dig så fruktansvärt mycket! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0