18 april - 2010

Hej!
Sitter här och väntar på kaffe..
Var borta på torpa förut efter 3 timmars tjöt på att Robin skulle följa med mig! :p
Det tog sin tid men jag fick med han! :-D
Träffade Sarah, Niclas, Stina och Sandra där borta oså fick jag även mina pengar Sandra var skyldig mig! :-)
Köpte bara en cola och cigg och sen gick vi hem igen och då la jag mig i Robins säng och kollade TV vilket jag inte gjort på flera veckor!
Kom på varför jag "slutat" kolla TV, förbannade jävla reklamerna PLUS att det inte är något bra längre PLUS att nånting har hänt med den TV:n jag har i mitt rum nu, eller ja, kabeln.. (nn)
Menmen, bara för att jag inte orkar sitta vid datorn längre som jag gjort hela dagen annars så ska jag kolla TV igen för att fördriva tiden tills ikväll.
Menmen nu ska jag skutta in i Robins rum!
PUSS! :*


Det räcker, du vinner..
Men älskling, kom hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0