15 april - 2010

Hej!
Kom hem för ett tag sen från en långpromenad med kusin! :)
Var väl ute och gick i 2 timmar ungefär och jävlar va gott det var! :-)
Har hunnit äta lite nu och tänkte sätta mig och spela lite oså nu bara för att fördriva tiden så det blir lite senare.. :p
Imorgon är det skolan som gäller och sen ska jag nog dricka. Det var ett tag sen jag gjorde det och det skulle inte sitta fel med några öl.. :)
Katten ramlade antagligen ner för balkongen förut också, hon verkar må bra oså men ska nog ta henne till vetrinären för att kolla om nåt är fel, vilket det inte verkar för hon springer runt och leker och verkar må hur bra som helst.. :)
Menmen.. Nu ska jag spela lite! :)
PUSS! :*



Jag. :p


& Jenny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0