13 april - 2010

Hejhej!
Sitter här i vardagsrummet och har nästan nyss kommit hem.
Har satt på vattnet i badkaret nu så snart ska jag ta och hoppa i och sen blir det film och mys med mig själv och katten! :-D
Dagen idag har förövrigt varit väldigt trevlig, spenderades med Sandra och Stina oså! :)
Sandra har fått en ny lägenhet och ska flytta in i helgen, skulle egentligen med henne och Stina dit nyss men jag var tvungen att gå hem och bada och sen sova så.. :p
Menmen, pizza blev det, men inte för min del, skulle delat pizza med Sandra men hon skulle dela med Stina och jag äter inte en hel pizza själv så jag sket i det! :)
Menmen, dagen idag har varit trevlig iaf! :)
Kan ju passa på att skriva grattis till Sarah som fyller 20 idag! :-D
PUSS! :*


My friend, watch out for the traitors.
I see them but I try to close my eyes for the haters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0