12 april - 2010

Hej igen!
Ligger här i sängen och ska snart sova, är så fruktansvärt trött nu efter en dag med Diana och Jenny! :)
Gick till skolan imorses med Robin och Michael, svängde av vid fordon och mötte Diana och tog en röka och sen satte vi oss och tjöta lite i cafeterian.. :)
Vid 10 rasten sprang jag, Diana och Emil bort till torpa och köpte cigg oså sen gick jag och Diana hem till mig en sväng och drack kaffe.
Efter nån timme så gick vi tillbaka till skolan och mötte Emil och gick hem till Diana oså! :)
Vid 5 ringde Jenny och sa att hon var promenadsugen så jag och Diana gick och mötte henne och sen gick vi in till stan och sen vidare till kyrkogården där Filip och Tania ligger..
Efter en stund letade efter platserna där de är begravda satte vi oss på en bänk och bara tog de lugnt och njöt av solen och värmen! :)
Blev väldigt hungriga så Jenny bjöd oss på makaroner och korv! :-D
Själv så åt jag mest för jag hade inte ätit på heeeeeeeeeeela dagen och var seg som satan!
Efter några timmar hos Jenny gick jag och Diana hem :)
Men nu ska jag snart stänga av datorn och sova så jag orkar upp imorgon! :)
PUSS! :*


Den enda bilden jag har är på Diana och mig. :p ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0