You guys don't get it..

Hejsan!
Sitter här just nu och lyssnar på musik och är inne på msn. :)
Vad som händer idag vet jag inte riktigt, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt, om jag inte messar Jenny och kollar om jag kanske kan dra dit ist, det hade ju varit mer roligt :p :)
Igår kom Kerstin och Sara hit på natten och skulle träffa mamma och pappa och sitta och ta en öl och tjöta :)
Lite trevligt var det :)
Nejnej, nu ska jag gå och göra mig en kopp kaffe och sen göra mig i ordning, inte för att jag vet varför men det är ju rätt bra att vara i ordninggjord ifall det händer någonting? :)


In Flames - Crawl through knives


In Flames - Take this life

Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0