Pain in my tuttar. :'(

Hallou! :)
Idag händer det inte så mycket. Jenny kanske kommer förbi senare när hon vart och kollat på Lottas lägenhet. :)
Men det är inte säkert, det beror på hur trött hon är. :p
Menmen, kommer hon inte vet jag inte vad jag hittar på.
Har suttit här och kollat lite mobiler eftersom att jag verkligen behöver en ny, hittade en jag gillade lite, en såndär slide, fast den där rätt stor.. Det är väl det jag inte gillar med den, men annars har den 8,1 megapixlar, ett 8GB minneskort, vilket jag inte behöver för jag har det på min mobil jag har nu. :p
Så långt jag vet nu är att jag ska ha en sony ericsson walkman mobil! :)
Nejnej, nu ska jag ut och röka. :)


It ain't hard to see who you are underneith,
I'm still in love with who I wish you were.


Note to self: Jag har paaaain in my tutts.. :(
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU ♥

Hihi jasså, trodde du hade hittat en gubbe eller nått ;)



LOve

2009-09-11 @ 09:47:39
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0