Träffat Frida :) <3

Hejs!
Vaknade vid ett idag och gick upp och drack en kopp kaffe :)
Sen gjorde jag och mamma mat och sen har jag pratat med mormor som ska operera ögonen för hon har fått gråstarr så hon ska opereras den 19 sep. Hon vill träffa oss innan men det blir lite knepigt när pappa spelar golf och har bilen och Mattias jobbar så konstiga timmar så han har bilen för det mesta.. Vi får se hur det blir.
Idag har jag även träffat Frida för en gångs skull! :)
Hon hade med sig Sebastian så vi satt utanför mig på berget och tjöta i ungefär en timme och sen gick jag upp och hämtade pengar och då gick vi till netto och köpte cola ;-D sen träffade vi Carro och Kerstin och sen gick jag hem och Frida & Sebastian gick hem till henne :)
Nej nu ska jag sätta på ett avsnitt av vänner eller så sätter jag mig och spelar gh :)


JAG ÄLSKAR DIG!
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0