PLUGGPLUGGPLUGG!

Hejsan!
Helt okej dag i skolan förut :)
Gick till skolan, fick lite gjort, svenskan var inställd idag så vi fick sluta 20 över 1 idag! :D
Tog med mig massa hem som jag ska plugga med alldeles snart när installationen är klar! :)
Fast först ska jag äta mat, mos, köttbullar, broccoli och gräddsås! :)
Svingott! ;-D
Idag ska jag antagligen hem till Jenny och plugga med henne, alltså det jag inte ska göra på datorn. :p hihi.
Menmen, nu är maten nog klar så jag ska ta och feta mig och sen blir det plugg! :)
Har fortfarande inte fått tillbaka mobilen och jag känner mig naken när jag inte har någon mobil. :/ :p
Ska nog tigga till mig en (a)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0