Oh...

...käre barn, helt kär är jag! ;o Jisses krajst! ;-D
Ingen skola idag, även om man hade en bror som var vaken när jag skulle upp, och en Jenny som var så snäll och ringde mig :)
Men jag vaknade inte ändå. Låg och sov till 2 i eftermiddags.. :/ Surtsurt.. :(
Men imorgon är det skolan som gäller, jag vet att jag säger det hela tiden men jag måste fan fixa skolan nu! (y)
Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara vara hemma :)
Och ni vill inte veta vad bra jag blivit på guitar hero xD haha!
Spelar typ bara en låt hela tiden, den roligaste ofc :)
Haha, jag är bara lite beroende :p haha!
Nemen man får väl passa på att spela medans man har det eller? ;-)
Sitter här nu och dricker en god kopp kaffe och lyssnar på musik :) (y)
Ska snart ta mig en röka tror jag.
Igår var jag med Jenny hemma hos Svensson, inte direkt jättekul men det funka :)
Satt och kolla på Simpsons & Family Guy :)
Vi åkte med kvart över 8 eller 9 bussen och Norrback hängde med.
Jag hoppade av vid netto och kom hem till massa god mat som jag bett mamma laga :)
Nejnej, nu ska jag ta mig en cigg! (y)


I'm so möööötch inlöööve! ;-D


Moster älskar er! :) <3
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0