Kommit hem från Jenny!

Heejsan! :)
Kom nyss hem från Jenny och det har varit en heltrevlig dag där :)
Spelat lite kort, ätit, kollat tv, tjötat och bara haft allmänt trevligt och det tackar jag för! :)
Olle Jansson har varit hos mig hela tiden nästan och det gillas (a) :-D
Sötjävlen själv! :) En nästan exakt kopia av Tjockengubben..
Han saknas massamassamassa!
Imorgon ska jag träffa Jenny igen och vi ska feta oss en jävla massa på tacos! ;-D
Efter det har jag ingen aning, ska antagligen hämta sängen också! :)
Nejnej, jag vet inte vad jag ska hitta på nu, lediga imorgon så det är ju gött! ")
Ska nog ta mig ett bad idag igen med massa musik och bara mysa ner mig igen! :)
Nejnej, nu ska jag göra nåt annat ")

When that day comes, you'll regret your choice..
Just leave me alone..
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0