Just my life.

Hellou!
Idag har det inte hänt så mycket..
Har varit hemma hos Jenny en sväng och vart med henne! :)
Heltrevligt! :)
Kom dit och drack kaffe och myste med hennes kisse Olle Jansson, han verkar gilla mig mer än Jenny ;p
Hihi :p myyyyys!!
Olle Jansson är väldans lik min gamla kisse Tjocken som jag saknar en massamassamassa! :(
Sen messade Christer så vi mötte han vid turk-ica och sen åkte vi hans pic-up till Jenny, vilket är typ 60 meter bara :p haha!
Sen satt vi och tjöta oså och sen åkte han väl efter en halvtimme eller nåt och då satte jag och jenny oss och spelade kort :)
På fredag kanske jag köper sen säng och på fredag kväll ska jag och Jenny feta oss en jävla massa på tacos! ;-D
hihihi! Vi ska bli såå feta!
Chikka chikka aah! ;-D
Nejnej, imorgon är det skola som gäller och nu ska jag ta och hoppa i badet :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0