I'm så gööd! :D

Heejsan! :)
Sitter här hemma nu och väntar på Jenny och dricker vatten :)
Vad Jenny och jag ska hitta på vet jag inte, men nåt iaf :)
Var i skolan idag för en gångs skull! :) Duttiga mig! ;o :)
Satt och pluggade och messade fram tills jag sluta 13.50 och sen gick jag hem och har precis tryckt i mig 3 smörgåsar! :)
Inatt sov jag hos lilla Diana och blev rätt full (a) inte meningen de men så kan de gå när man har sällskap tills halv 5 på morgonen och försover sig några timmar när skolan börjat. :p
Kom inte till skolan försen efter lunch för att jag fortfarande var full när jag vaknade.. xD
Aja, nu ska jag göra kaffe :)

Rätt gammal bild! :)

Woohoo, nu kom Jenny! :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0