Heltrevlig dag! :-D

Heejsan! :)
Heltrevlig dag som har spenderats hos syster :) <3
Kom hem till henne vid halv 6 och då hade hon gjort kaffe åt oss så v satte oss vid köksbordet och bara pratade :)
Sen kom Anette med barnen som hon hade varit ute med medans Camilla var hos veterinären med Vimsa. :)
Sen kom Mattias med, och idag vart han skitrolig när vi kollade idol xD haha! :)
Lekte med Tindra också, vi sprang och jagade varandra medans vi var ute och letade efter fettokissen Pippi som hade stuckit när Anette öppnat balkongdörren :p
Aja, jag har haft en heltrevlig dag idag och det tackar jag Mattias, Camilla och mosters älsklingar Tindra & Theo för! :) <3
Nu har jag precis varit ute i köket och smygsmakat på pannkakssmeten pappa håller på med (a)
Det finns fan inte godare pannkakor än pappas! och det vet jag en som kan hålla med mig om, eller vad säger du Jenny? :p :D
Nejnej, nu ska jag ta en cigg och sedan hoppa i badet :)


Tindraälsklingen! :) <3



Theoälskling :) <3

Moster älskar er mest av allt! <3


Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? JenU♥

Vilken stil att inte ringa mej när det blir pannkakor :O



Love <3

2009-09-09 @ 07:15:42
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0