Hej igen!

Hej!
Kom hem för ett tag sedan, har suttit och spelat några låtar på gh och gjort lite kaffe och bytt kläder efter att ha gått in till stan med Sabina på gympan då det spöregna :p :/
Jag satsar iallafall på ett betyg i gympan vilket är IG.
Jag har ingen lust att vara med på gympan öht så ett IG får det bli för mig och Sabina! :)
Har även fått gjort en del i matten och började lite med försäljning och service :)
Så nu ska Sabina hjälpa mig så jag blir klar med en del kurser i skolan så jag inte ligger efter så mycket som jag gör nu :)
Nejnej, nu ska jag göra göra nåt att äta :)

I'ts all good now. :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer
namn? sabina

se så snäll jag är :D

2009-09-02 @ 16:27:08
URL: http://bsbyschlynaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0