Göööd måårning!

Hejsan!
Vaknade för en stund sen av att mormor ringde och ville att Robin skulle komma upp till henne, men jag trodde att han inte vart hemma när han egentligen låg och sov :p
Hon ramlade i fredags och kan inte gå längre, innan hon ramlade kunde hon ju iaf gå med rullator, men inte längre.
Och det är ju grymt bra att hon bor i hus med övervåning då! :s
Kärringen är lite mysko, I know.. xD
Igår kom Camilla hit och var barnledig i sisådär 4 timmar :)
Så hon kom hit och vi åkte till torpa, sen godisgrottan och sen torpa igen för Mattias hade ringt och sagt att mjölken nästan vart slut oså.. Så vi köpte med en cola också.. :)
Sen kom vi dit och Tindra vart ute och lekte med hennes kompis Amanda oh när de kom in igen såg hon att jag var där och gapa "Saaaara" och gav mig en kram! :-D
Mattias vart elak mot mig igår ;o
Han sa att jag liknade nån Annette igår när jag hade mina glasögon och att jag såg ut att vara 20+ ;o
Han sa det nog en 15 gånger på mindre än en timme ;o
Gaaah, han vart inte så jävla snygg i mina glasögon han heller ;-D haha! :-D
Skulle egentligen nana där inatt men jag hade så tråkigt och vart så rastlös när Mattias, Camilla, Theo och Tindra sov så jag sms:ade mamma och bad henne hämta mig vid 1 :)
I fredags gjorde jag inte heller så mycket. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde :p haha!
Näe, nu ska jag ta och göra nåt annat :)
Someday you'll see :) <3
Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0